Nu har jeg været sengeliggende i en måneds tid og jeg har brugt stort set alt min tid på at læse engelske erotiske bøger og serier. Da bøgerne alle sammen er med et erotisk tema, har jeg valgt at jeg ikke vil lave anmeldelser af dem alle sammen, men i stedet lave en liste, hvor i kan se hvad jeg har givet de forskellige bøger i karakter. Hvis jeg lavede anmeldelser af dem alle, ville de simpelthen blive for ens og det ville blive kedeligt for jer læsere at læse i længden. Da bøgerne nu alle sammen (næsten) indeholder en eller anden form for romantik, har jeg valgt at give bøgerne hjerter i stedet for stjerner. Bøgerne har jeg læst på engelsk, undtagen Breathless #1-2, dem læste jeg på dansk. Jeg synes at der er så mange fantastiske engelske erotiske bøger derude og jeg håber at forlagene vil blive ved med at oversætte og udgive de erotiske bøger på dansk. Da jeg synes det er ærgerligt, at dem der ikke føler sig tryg ved at læse på engelsk, går glip af så mange fantastiske kærligheds historier. Selvom bøgerne er i mere eller mindre grad fyldt med sexscener vil jeg sige at de fleste af bøgerne indeholder mere end det. Bøger der på mange måder er bedre en den så kendte serie Fifty Shades. Derfor har jeg valgt at sætte fokus på de engelske erotiske bøger og jeg håber at i vil finde inspiration og måske endda læse nogen af dem. I kan trykke på navnet på bøgerne og i vil blive linket til bogen side på www.Goodreads.com, så i kan læse om de forskellige bøger.
Innocence #1: Blindfolded Innocence af Alessandra Torre 5 hjerter ♥♥♥♥♥
Breathless #1: Gnist af Maya Banks: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
Breathless #2: Glød af Maya Banks: 3 hjerter ♥♥♥
Breathless #3: Burn af Maya Banks: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
Spotlight #1: Close Up and Personal af JS. Taylor: 4 hjerter ♥♥♥♥
Spotlight #2: The Berkeley Method af JS. Taylor: 4 hjerter ♥♥♥♥
Spotlight #3: The Directors Cut af JS. Taylor: 4 hjerter ♥♥♥♥
Spotlight #2: The Berkeley Method af JS. Taylor: 4 hjerter ♥♥♥♥
Spotlight #3: The Directors Cut af JS. Taylor: 4 hjerter ♥♥♥♥
After Dark #1: Fire After Dark af Sadie Matthews: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
After Dark #2: Secrets After Dark af Sadie Matthews: 4 hjeter ♥♥♥♥♥
After Dark #3: Promises After Dark af Sadie Matthews: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
Fixed #1: Fixed on You af Laurelin Paige:5 hjerter ♥♥♥♥♥
Forever Triologi #1: Forever Black af Syndi Lynn: 4 hjerter ♥♥♥♥
Forever Triologi #2: Forever You af Syndi Lynn: 4 hjerter ♥♥♥♥
Gabriel's Inferno #1: Gabriel's Inferno af Sylvain Reynard: 4 hjerter ♥♥♥♥
Gabriel's Inferno #2: Gabriel's Rapture af Sylvain Reynard: 4 hjerter ♥♥♥♥
Up in the Air #1: In Flight af R.K. Lilley: 4 stjerner ♥♥♥♥
The Blackstone Affair #1: Naked af Raine Miller: 4 hjerter ♥♥♥♥
The Blackstone Affair #2: All In af Raine Miller: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
The Blackstone Affair #3: Eyes Wide Open af Raine Miller: 3 hjerter ♥♥♥
Stark Triologi #1: Release Me af J. Kenner: 4 hjerter ♥♥♥♥
Stark Triologi #2: Claim Me af J. Kenner: 3 hjerter ♥♥♥
Stark Triologi #3: Complete Me af J. Kenner: 3 hjerter ♥♥♥
After Dark #2: Secrets After Dark af Sadie Matthews: 4 hjeter ♥♥♥♥♥
After Dark #3: Promises After Dark af Sadie Matthews: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
Fixed #1: Fixed on You af Laurelin Paige:5 hjerter ♥♥♥♥♥
Forever Triologi #1: Forever Black af Syndi Lynn: 4 hjerter ♥♥♥♥
Forever Triologi #2: Forever You af Syndi Lynn: 4 hjerter ♥♥♥♥
Gabriel's Inferno #1: Gabriel's Inferno af Sylvain Reynard: 4 hjerter ♥♥♥♥
Gabriel's Inferno #2: Gabriel's Rapture af Sylvain Reynard: 4 hjerter ♥♥♥♥
Up in the Air #1: In Flight af R.K. Lilley: 4 stjerner ♥♥♥♥
The Blackstone Affair #1: Naked af Raine Miller: 4 hjerter ♥♥♥♥
The Blackstone Affair #2: All In af Raine Miller: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
The Blackstone Affair #3: Eyes Wide Open af Raine Miller: 3 hjerter ♥♥♥
Stark Triologi #1: Release Me af J. Kenner: 4 hjerter ♥♥♥♥
Stark Triologi #2: Claim Me af J. Kenner: 3 hjerter ♥♥♥
Stark Triologi #3: Complete Me af J. Kenner: 3 hjerter ♥♥♥
Devoted #1: The Ivy Lessons af SK. Quinn: 4 hjerter ♥♥♥♥
Devoted #2: Where the Ivy Grows af SK. Quinn: 4 hjerter ♥♥♥♥
Devoted #3: Bound by Ivy af SK. Quinn: 4 hjerter ♥♥♥♥
The Storm #1: The Mighty Storm af Samantha Towle: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
The Storm #2: Wethering The Storm af Samantha Towle: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
The Submissive Trilogi #1: The Submissive af Tera Sue Me: 4 hjerter ♥♥♥♥
The Submissive Trilogi #2: The Dominant af Tera Sue Me: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
This Man #1: This Man af Jodi Ellen Malpas: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
This Man #2: Beneath This Man af Jodi Ellen Malpas: 3 hjerter ♥♥♥
This Man #3: This Man Confessed af Jodi Ellen Malpas: 3 hjerter ♥♥♥
Devoted #2: Where the Ivy Grows af SK. Quinn: 4 hjerter ♥♥♥♥
Devoted #3: Bound by Ivy af SK. Quinn: 4 hjerter ♥♥♥♥
The Storm #1: The Mighty Storm af Samantha Towle: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
The Storm #2: Wethering The Storm af Samantha Towle: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
The Submissive Trilogi #1: The Submissive af Tera Sue Me: 4 hjerter ♥♥♥♥
The Submissive Trilogi #2: The Dominant af Tera Sue Me: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
This Man #1: This Man af Jodi Ellen Malpas: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
This Man #2: Beneath This Man af Jodi Ellen Malpas: 3 hjerter ♥♥♥
This Man #3: This Man Confessed af Jodi Ellen Malpas: 3 hjerter ♥♥♥
Erotic Romance Series #1: Knight & Play af Kitty French: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
Erotic Romance Series #2: Knight & Stay af Kitty French: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
Erotic Romance Series #2: Knight & Stay af Kitty French: 5 hjerter ♥♥♥♥♥
Hvis du kan lide saftig erotik, så skal du prøve at læse "Direktørens sekretærer" af N. Johansson. Den er seriøst spændende, fræk og overraskende. Lyset i vores soveværelse var ikke slukket i flere nætter bagefter så... Helt sikkert 5 søde og frække hjerter værd herfra!
SvarSletDu mangler da så afgjort Crossfire trologien af Sylvia day i din samling, som er fantastiske bøger. Og Grey triologien, men den tænker jeg næsten du måtte have læst.
SvarSletDenne kommentar er fjernet af forfatteren.
SvarSlet