fredag den 20. september 2013

Tons vis af erotiske bøger - Hvor mange stjerner skal de have?




















Nu har jeg været sengeliggende i en måneds tid og jeg har brugt stort set alt min tid på at læse engelske erotiske bøger og serier. Da bøgerne alle sammen er med et erotisk tema, har jeg valgt at jeg ikke vil lave anmeldelser af dem alle sammen, men i stedet lave en liste, hvor i kan se hvad jeg har givet de forskellige bøger i karakter. Hvis jeg lavede anmeldelser af dem alle, ville de simpelthen blive for ens og det ville blive kedeligt for jer læsere at læse  i længden. Da bøgerne nu alle sammen (næsten) indeholder en eller anden form for romantik, har jeg valgt at give bøgerne hjerter i stedet for stjerner. Bøgerne har jeg læst på engelsk, undtagen Breathless #1-2, dem læste jeg på dansk. Jeg synes at der er så mange fantastiske engelske erotiske bøger derude og jeg håber at forlagene vil blive ved med at oversætte og udgive de erotiske bøger på dansk. Da jeg synes det er ærgerligt, at dem der ikke føler sig tryg ved at læse på engelsk, går glip af så mange fantastiske kærligheds historier. Selvom bøgerne er i mere eller mindre grad fyldt med sexscener vil jeg sige at de fleste af bøgerne indeholder mere end det. Bøger der på mange måder er bedre en den så kendte serie Fifty Shades. Derfor har jeg valgt at sætte fokus på de engelske erotiske bøger og jeg håber at i vil finde inspiration og måske endda læse nogen af dem. I kan trykke på navnet på bøgerne og i vil blive linket til bogen side på www.Goodreads.com, så i kan læse om de forskellige bøger.

Innocence #1: Blindfolded Innocence af Alessandra Torre 5 hjerter 
Breathless #1: Gnist af Maya Banks: 5 hjerter 
Breathless #2: Glød af Maya Banks: 3 hjerter 
Breathless #3: Burn af Maya Banks: 5 hjerter 
Spotlight #1: Close Up and Personal af JS. Taylor: 4 hjerter 
Spotlight #2: The Berkeley Method af JS. Taylor: 4 hjerter 
Spotlight #3: The Directors Cut af JS. Taylor: 4 hjerter 
Spotlight #4: The Final Act af JS. Taylor: 4 hjerter 
Comfort Food af Kitty Thomas: 2 stjerner 
Devoured #1: Devoured af Emily Snow: 4 hjerter 
Disastrous #1: Disastrous af E.L. Montes: 4 hjerter  
Disastrous #2: Cautious af E.L. Montes: 5 hjerter 
After Dark #1: Fire After Dark af Sadie Matthews: 5 hjerter 
After Dark #2: Secrets After Dark af Sadie Matthews: 4 hjeter 
After Dark #3: Promises After Dark af Sadie Matthews: 5 hjerter 
Fixed #1: Fixed on You af Laurelin Paige:5 hjerter 
Forever Triologi #1: Forever Black af Syndi Lynn: 4 hjerter 
Forever Triologi #2: Forever You af Syndi Lynn: 4 hjerter 
Gabriel's Inferno #1: Gabriel's Inferno af Sylvain Reynard: 4 hjerter 
Gabriel's Inferno #2: Gabriel's Rapture af Sylvain Reynard: 4 hjerter 
Up in the Air #1: In Flight af R.K. Lilley: 4 stjerner 
The Blackstone Affair #1: Naked af Raine Miller: 4 hjerter 
The Blackstone Affair #2: All In af Raine Miller: 5 hjerter 
The Blackstone Affair #3: Eyes Wide Open af Raine Miller: 3 hjerter 
Stark Triologi #1: Release Me af J. Kenner: 4 hjerter 
Stark Triologi #2: Claim Me af J. Kenner: 3 hjerter 
Stark Triologi #3: Complete Me af J. Kenner: 3 hjerter 
Devoted #1: The Ivy Lessons af SK. Quinn: 4 hjerter 
Devoted #2: Where the Ivy Grows af SK. Quinn: 4 hjerter 
Devoted #3: Bound by Ivy af SK. Quinn: 4 hjerter 
The Storm #1: The Mighty Storm af Samantha Towle: 5 hjerter  
The Storm #2: Wethering The Storm af Samantha Towle: 5 hjerter 
The Submissive Trilogi #1: The Submissive af Tera Sue Me: 4 hjerter 
The Submissive Trilogi #2: The Dominant af Tera Sue Me: 5 hjerter 
This Man #1: This Man af Jodi Ellen Malpas: 5 hjerter 
This Man #2: Beneath This Man af Jodi Ellen Malpas: 3 hjerter  
This Man #3: This Man Confessed af Jodi Ellen Malpas: 3 hjerter   
Erotic Romance Series #1: Knight & Play af Kitty French: 5 hjerter 
Erotic Romance Series #2: Knight & Stay af Kitty French: 5 hjerter 


3 kommentarer:

  1. Hvis du kan lide saftig erotik, så skal du prøve at læse "Direktørens sekretærer" af N. Johansson. Den er seriøst spændende, fræk og overraskende. Lyset i vores soveværelse var ikke slukket i flere nætter bagefter så... Helt sikkert 5 søde og frække hjerter værd herfra!

    SvarSlet
  2. Du mangler da så afgjort Crossfire trologien af Sylvia day i din samling, som er fantastiske bøger. Og Grey triologien, men den tænker jeg næsten du måtte have læst.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet