torsdag den 26. september 2013

Wuuhuu såå kom den :)


Han var manden, jeg ikke kunne undvige, og han var manden, jeg ikke kunne modstå. 'Damien Stark kunne få det, lige som han ville med enhver kvinde, han mødte. Han var sexet, selvsikker, uforskammet velhavende og i den grad vant til at få sin vilje. Han fik alt, hvad han pegede på. Og han ville have mig.Tiltrækningen mellem os var ikke til at tage fejl af. Næsten ude afkontrol. Men lige så meget som jeg længtes efter at blive hans, lige så meget mærkede jeg tyngden af hans krav. At give efter for Damien betød også, at jeg ville skulle afsløre sandheden om min fortid - og risikere at miste ham. Men Damien havde også hemmeligheder. Mørke hemmeligheder. 







Den engelske udgave af denne bog hedder "Release Me" og er er en rigtig god bog. Kan ses til venstre.
Jeg glæder mig meget til at læse hvordan Politikens Forlag har fået den oversat. Jeg synes i hvert fald det er et super flot cover og den er faktisk endnu flottere i virkeligheden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar