fredag den 25. oktober 2013

Så er billetterne bestilt!!!

Hunger Games og Cathing Fire billetter bestilt!!  






















Hunger Games maraton d. 19/11 i Roskilde Kino Biograf. 

Først vises Hunger Games og derefter kl. 00.01 på premiernatten bliver Cathing Fire vist. 


Jeg var helt op og køre da jeg så at Roskilde Kino holder Hunger Games maraton. Så jeg skyndte mig at overtale min søster til at tage med. SÅ JEG GLÆDER MIG HELT VILDT! Jeg ved at der stadig er masse billetter endnu, hvis folk er ligeså vilde med Hunger Games som jeg er :) 








3 kommentarer:

  1. Min ros til Roskilde Bio der altså er gode til at holde den slags arrangementer. Taget i betragtning af størrelse og beliggenhed, så er de dæleme seje til at gøre lidt ekstra ud af de store film og lave fede events aftener. :)

    SvarSlet
  2. Åh, fantastisk. Jeg kan slet ikke vente med at se 'Catching Fire'!

    SvarSlet
  3. Og lige pludselig fik jeg en stor trang til at flytte til Roskilde! Hvor er det dog en fantastisk idé at holde sådan et film-maraton!

    SvarSlet