søndag den 25. august 2013

Forsvinder i en måned eller to...

I morgen d. 26/8-2013 skal jeg opereres i ryggen, derfor bliver der ikke opdateret så meget på bloggen den næste måned eller to, desværre. 

Jeg har siden 2008 haft brækket min ryg, er før blevet opereret, men det har slået fejl begge gange. Nu tager jeg chancen igen og lader lægerne skære i mig. Jeg bliver derfor sengeliggende i en lang periode og dette kommer desværre til at gå ud over bloggen. I skal bare vide at jeg kommer igen med fuld styrke. 

Jeg håber i alle vil krydse fingre for mig. Jeg glæder mig til at komme tilbage til bloggen allerede og selvfølgelig til jer som følger min blog. Det er jer der gør det sjovt at lave denne blog, så tak til jer :) 

I må alle have en dejlig sensommer/efterår. Vi ses forhåbentlig snart igen! 

De bedste hilsner 

Kicki :) 

1 kommentar:

  1. Åh. Jeg savner varme tanker og håb om et bedre 'sygdomsforløb', og snarlig forbedring.

    SvarSlet