fredag den 8. februar 2013

MUST HAVE #1

Her vil jeg vise jer hvilke bøger jeg kigger laaaaaangt efter :)

De første bøger er i serien Dødens Instrumenter. De koster desværre 300,- pr. styk, de sidste tre i serien. Derfor må jeg ønske mig dem i fødselsdagsgave og håbe at jeg får dem.






Den anden serie, er en serie jeg ikke har læst, kun hørt om. Ved ikke hvad det er men der er noget ved bagside teksten der fanger mig. Men det er altså serie Englen. Se de flotte forside billeder nedeunder, 






Det var lige lidt af min meget lange bog ønskeliste! Der er simpelthen så mange gode bøger derude jeg bare gerne vil have fingrene i. Bøger er bare så dyre og især danske bøger. Men jeg må bare vente :) 

2 kommentarer:

  1. Jeg mangler også De Fortabte Sjæles By i samlingen, de er bare pokkers dyre .. Jeg kan anbefale at kigge på Cdon.com efter de andre .. De kan fås noget billigere der, selvom de ikke altid er lige flinke til at overholde leveringstider og sådan noget .. Altså hvis de siger at der er 2.4 dages levering, så når man bestiller er den pludselig i restordre og der kan gå 2 uger .. Det har jeg prøvet et par gange nu, og pakken bliver også sendt uden omdeling , men kan man leve med det så er det da værd at tage med .. Jeg købte sidste år nummer 3 og 4 til 199, så det er da alligevel 200 kr sparet tilsammen .. Det skal man ikke kimse ad :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay det lyder som om du har været heldig, at finde dem billigt :)
      Ja har også oplevet at CDON ikke pakker bøgerne særlig godt ind så de får ridser og slag osv. Og dagene holder de heller nej, jeg har også oplevet at de ikke kom til tiden. Men ja for det meste er de billigere :)
      Synes bare jeg har kigget rundt omkring og at de koster 300 kr hos CDON også :(
      At være bog elsker er en dyr hobby, bøger er noget dyre :)
      Men tak for forslaget :)

      Slet