lørdag den 2. marts 2013

Nyt på hylden #3 - Bøger fra Tellerup

Så der kommet nye bøger fra Tellerup!

                                     

Unearthly - Kald mig Engel af Cynthia Hand
I mit første syn står han henne mellem træerne. Han er på min alder, omkring seksten-sytten år.
Der lugter kra ftigt af røg.
Pludselig bliver jeg overvældet af en følelse af sorg, har svært ved at trække vejret.
Så bliver alt uskarpt.
Jeg blinker, og billedet forsvinder.
Gad vide hvem han er, og skal jeg redde ham?

Arven fra Lorien - Jeg er nummer fire af Pittacus Lore 
Jeg var kun et barn
da vores hjemplanet Lorien
blev invaderet af de koldblodige
mogadorianere.
I begyndelsen var vi ni,
alle ni med forskellige paranormale evner.
Vores beskyttere flygtede med os til Jorden
for at skjule os for mogadorianerne.
Men mogadorianerne frygter vores evner,
og de giver ikke op før vi alle er væk.
De har allerede fanget og dræbt
Nummer Et i Malaysia
Nummer To i England
Nummer Tre i Kenya
Jeg er den næste …
Jeg er Nummer Fire


Blodets bånd - Blodsøstre af Pernille Eybye 
For de fleste er det en drøm at forblive ung for evigt
– men for 18-årige Kassie er det en forbandelse.
For tyve år siden blev hun trukket op af floden
med bidmærker på halsen,
og siden da har den smukke vampyr
søgt sandheden om sit tidligere liv.
Da Kassie møder Leo, kommer hun et skridt nærmere sin fortid,
for i hans øjne ser hun et glimt af noget genkendeligt.
Men det går hurtigt op for Kassie, at Leo også har en mørk
hemmelighed …
Blodsøstre er første bind i serien Blodets Bånd
– en serie om kærlighed, mystik og mørke kræfter.


Morganville Vampires -Maskespillet af Rachel Caine 
Claires forældre flytter til Morganville,
og det passer slet ikke Claire.
For den grusomme og meget magtfulde vampyr
mr. Bishop er kommet til byen.
Ingen ved hvad mr. Bishop ønsker
- kun at det ikke er godt for byens befolkning,
hverken for mennesker eller for vampyrer.
Først ved maskeballet,
som er en velkomstfest for mr. Bishop,
opdager Claire hvilken ondsindet plan
han har for Morganville … og
for hendes forældre og venner …

Det var det, det kunne blive til i denne omgang :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar